Τρίτη 4 Μαΐου 2010

"Ορίστε?"...

Χθες το βραδάκι πήγαμε να δούμε στο θέατρο να δούμε το "Προς κατεδάφιση" του Τένεσι Ουίλιαμς, στο οποίο πρωταγωνιστεί ένας φίλος...

Για την παράσταση δεν θα πω πολλά.. Ενδιαφέρουσα, με καλές ερμηνείες..

Την ώρα λοιπόν που η παράσταση παίζεται, ακούγεται η δόνηση από ένα κινητό... 1-2 δευτερόλεπτα αργότερα παίζει και το ringtone, ένα σκυλοτράγουδο που δεν καταφέραμε να προσδιορίσουμε (ούτε αυτοί που τα ακούνε αυτά)..
Εκείνη την στιγμή ο χρόνος παγώνει, πολλοί γυρίζουν για να κοιτάξουν τον κάτοχο του κινητού φανερά ενοχλημένοι (εγώ προσωπικά πάντα χαμηλώνω το κινητό μου όταν βρίσκομαι σε τέτοιους χώρους).. Η στιγμή μοιάζει ατέλειωτη....

Και τότε.......

ο τύπος απαντάει (!!!!!!)... "Ορίστε?"... Και μάλιστα όχι και πολύ χαμηλόφωνα..

Κάποιους τους πιάνει νευρικό γέλιο, κάποιοι τον κοιτάζουν στραβωμένα και οι 2 ηθοποιοί που βρίσκονται στην σκηνή, προς τιμήν τους, συνεχίζουν σαν να μην τρέχει τίποτα...

Τότε ο τύπος λέει στο τηλέφωνο "Δεν μπορώ να μιλήσω τώρα, θα σε πάρω αργότερα" και το κλείνει..

Άντε πες, δεν σέβεσαι τους υπόλοιπους θεατές... Οκ, δεν σέβεσαι ούτε τους ηθοποιούς... Σεβάσου ρε βλαμένε τον εαυτό σου και όταν χτυπήσει το κινητό (που ξέχασες να χαμηλώσεις) κλείσ' το ή χαμήλωσέ το, γιατί μόνο ρεζίλι γίνεσαι.. Βλάκα....

14 σχόλια:

bakaliaros είπε...

αντε καλε!ανεβασαν τενεσι ουιλιαμς?μπραβο!
απο το 2006 εχω να δω εργο του στην ελλαδα!τεσπα,οι ελληναραδες αγαπη μου ειναι παντου.παντου ομως και ενιοτε και σε τετοιους χωρους να μου το παιξουν και καλα κουλτουρα,ταχα μου ,οι βλαχαντζες ,που μετα απο εκει παω στιχοιμα θα πηγε σε κανα σκυλο-γυφτο-μαγαζο.
αυτοι ειναι οι ελληνες στην πλειοψηφια τους,δυστυχως..και γι αυτο η χωρα μας ειναι στην κατασταση που ειναι,αν ηταν καλυτεροι,ολα θα ηταν καλυτερα,αλλα τι να περιμενεις απο ενα λαο που επι 30 χρονια ψηφιζει πασοκ-νδ α.ε?
αν θελεις πες μου λεπτομερειες για την παρασταση γιατι λειπω καιρο απο ελλαδα

KANTHAR0S είπε...

Καλησπέρα.

Δυστυχώς πολλοί από μας νομίζουμε ότι πολιτισμός είναι η Ακρόπολη. Λάθος.

Πραγματικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αν δεν πέσει φάπα μυαλό δεν βάζουμε.

Miss Pink είπε...

α κι εμένα μου έτυχε αυτό σε θέατρο να βαράει κινητό και ο ηθοποιός (ήταν κωμωδία βέβαια και η παράσταση) γύρισε γελώντας και είπε "παρακαλώ σηκώστε το" :)))
και κάπου εκεί ντράπηκε και το έκλεισε...
τι να πείς..

kat. είπε...

συνέχεια γίνεται..
οι περισσότεροι δε σκύβουν μπροστά για να μην φαίνονται από τους ηθοποιούς και μιλούν με την ησυχία τους..

NdN είπε...

Ρε φίλε μερικοί είναι απλά ηλίθιοι τι περιμένεις; Δεν σέβονται τίποτα και κανέναν, θα σεβαστούν τον ηθοποιό που θεωρούν ότι τον έχουν πληρώσει κιόλας;

Γιώργος Τ. είπε...

bakaliaros,

εδώ δεν έχει να κάνει με σεβασμό ή (ψευτο)ποιότητα, αλλά με απλή λογική.. Θα μου πεις, κάποια πράγματα δεν είναι δεδομένα επειδή τα θεωρούμε εμείς... Τι να πει κανείς..
Η παράσταση είναι ένα μικρό θεατρικό εργάκι (7σέλιδο μου είπανε) στο οποίο 2 παιδιά, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι (το οποίο κορίτσι είναι εγκαταλελειμένο πλέον και μάλλον ελαφρώς σαλεμένο), πιάνουν κουβέντα και μιλάνε για την αδερφή του κοριτσιού που έχει πεθάνει και αυτή φαντάζεται πως συνεχίζει την ζωή της αδερφής της.. Κάπως έτσι...

Γιώργος Τ. είπε...

KANTHAR0S,

καλημέρα φίλε!!! Παιδεία χρειάζεται και στοιχειώδης ευγένεια.. Αλλά πού?!?

Γιώργος Τ. είπε...

Miss Pink,

τουλάχιστον το έκλεισε.. Ο δικός μας απάντησε!! Ρώτησα τον φίλο μου πώς αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις και μου είπε ότι προσπαθεί να συγκεντρωθεί έντονα στον συμπρωταγωνιστή του.. Τι τραβάνε κι αυτοί...

Γιώργος Τ. είπε...

kat,

σίγουρα γίνεται κι αυτό και μάλιστα στραβώνουν αν τους κάνουν παρατήρηση διάφοροι... "θρασύτατοι" που δεν τους αφήνουν να μιλήσουν!!!
Όταν όμως ρε γαμώτο είσαι σε μικρή θεατρική σκηνή που είναι πολύ πιθανόν να έχεις πάει επειδή γνωρίζεις κάποιον συντελεστή, ε είσαι ελεεινός...

Γιώργος Τ. είπε...

NdN,

ευτυχώς που δεν ζητάνε να σταματήσει η παράσταση για να μιλήσουν με την ησυχία τους και να συνεχιστεί μετά (να μην χάσουν και την ροή της παράστασης...)..

Parakmiako Ergaleio είπε...

Το βραβείο ανοιχτής παλάμης όλο δικό του!
Ελπίζω να του τό'δωσε κάποιος.

Γιώργος Τ. είπε...

Parakmiako Ergaleio,

όλο δικό του όμως!! Και να μην του το 'δωσε κάποιος, μπορεί όποτε θέλει να το παραλάβει..!!! Συστημένο θα του το στείλουμε!

KitsosMitsos είπε...

Ο ηθοποιός αλήθεια πώς αντέδρασε; Θα είχε ενδιαφέρον να μας το πεις και αυτό.
Όσο για το γαϊδούρι, τι άλλο να πει κανείς;

Γιώργος Τ. είπε...

KitsosMitsos,

οι ηθοποιοί συνέχισαν κανονικά.. Στο τέλος που ρώτησα τον φίλο μου, μου είπε ότι εκείνη η στιγμή είναι πολύ δύσκολη και απλά προσπαθεί να συγκεντρωθεί αποκλειστικά στην συνάδελφό του έτσι ώστε να μην τον αποσπάσει η όλη φάση και η παράσταση να συνεχιστεί κανονικά.. Μπράβο τους που τα κατάφεραν..