Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Ο φετινός συναυλιακός οργασμός δεν έχει τέλος!!!!

Έγραφα στις 26/2, όταν ανακοινώθηκε η συναυλία των Rammstein....

"Εγώ βασικά τον Ozzy ακόμα να δω και τίποτα!!!"

Πριν λίγες μέρες λοιπόν, ανακοινώθηκε και ο Ozzy, για τις 25/9, κλασικά στο Terra Vibe..

Χθες κυκλοφόρησαν και τα εισιτήρια και φυσικά ένα από τα πρώτα βρίσκεται πλέον στα χέρια μου!!!!

*μα καλά, κάτασπρο εισιτήριο για τον prince of darkness?????!!!!?!

*να τολμήσω να ονειρευτώ και Rage Against the Machine????

11 σχόλια:

Unknown είπε...

o ozzy δε με τρελανει αλλα για rage against the machine θα ηθελα και εγω πολυ αν γεινοταν. Παρεπιπτοντως το φετινο καλοκαιρι ειναι super συναυλιακα.

Γιώργος Τ. είπε...

Τον Ozzy πάντα ήθελα να τον δω.. Κι ας είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν την πολυπαλεύει στην σκηνή (πλέον)..
Το 2005 που είχε έρθει με τους Sabbath ήμουν φαντάρος και δεν μπορούσα να πάω.. Είχα τρελαθεί.. Και δεν πίστευα ότι θα ξαναρχόταν!
Όσο για RATM, κάνουν συναυλίες σε Αγγλία και Γερμανία.. Γιατί να μην έρθουν και προς τα δω?????? Η αλήθεια είναι ότι περίμενα το Rockwave δυνατό φέτος, δεδομένων και των υπολοίπων συναυλιών που θα γίνουν.. Οπότε, μια κρυφή, μικρή ελπίδα την είχα... Πού να 'ξερα ότι θα ήταν μεν δυνατό, αλλά δεν θα ήταν rock???

Unknown είπε...

Οι συναυλιες που ειναι σιγουρο οτι δεν θα χασω φετος ειναι ramnstein, Jello biafra kai Metallica-Megadeth-Slayer

Γιώργος Τ. είπε...

lefos,

Jello Biafra πιθανότατα θα πάω κι εγώ... Μεγάλη ιστορία και εξαιρετικό εισιτήριο (20€)..

bakaliaros είπε...

πουλακι μου το τσιμπησες!
αντε ζηλευω τωρα!ελπιζω να μην εξαντληθουν αν και θα μου πεις το terra vibe ειναι αχανες.

ratm-i hate! τους μισω ολοψυχα.παντως εχουν ερθει στην ελλαδα,ειχαν κανει νομιζω συναυλια πριν απο ακρετα χρονια

Γιώργος Τ. είπε...

bakaliaros,

πρόβλημα εισιτηρίων δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει για το Terra Vibe..
Οι RATM είχαν όντως έρθει στην Ελλάδα, στην Πετρούπολη πριν πάνω από 10 χρόνια.. Μετανιώνω κάθε μέρα που δεν πήγα τότε.. Δεν θυμάμαι το σκεπτικό με το οποίο δεν πήγα..

Ανώνυμος είπε...

Ναι, τολμα! Εγω ονειρευομαι να δω τον Waters και ΙΣΩΣ πιασει Ε!!!! :)

Γιώργος Τ. είπε...

echoe,

κάτι ενδιαφέρον ψήνεται για του χρόνου για Waters!! Άντε να δούμε!!

Parakmiako Ergaleio είπε...

Na sou pw....

kane kai mia euxh gia

IN FLAMES

TOOL

DREAM THEATER

kai tha eimai euxaristhmenh X-)

MARZIPAN ALIEN είπε...

Tis 28 grafo germanika k tous xano tous Rammstein, eironiko kapos? *&^%$#...
Piga omos Dylan, entaksei, den tha eprepe na paraponiemai..:D An kai tha xairomoun an erxontan oi RATM.
Oso gia ton Ozzy, efxomai na min xasei alli mia nixterida to kefali tis ap afton, giati vlepo na ton kinigaei i PETA meta.

13fans είπε...

Τι ειπες τωρα ??!!
ΑΕΡΑΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΦΥΓΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ!!!