Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Να μ' αγαπάς (2003)


"έτσι είναι το ροκ.. Αγαπάει, γαμεί και δέρνει"..
Πάντα με γοήτευαν οι ιστορίες ανθρώπων που.. lived fast, die young.. Ανθρώπων που ο χρόνος δεν τους έφθειρε, ανθρώπων που έμειναν για πάντα νέοι και επαναστάτες στα μάτια μας..
Ο Παύλος Σιδηρόπουλος δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει.. Μερικά τραγούδια του μόνο.. Παρ' όλα αυτά έχω ψάξει και έχω διαβάσει πράγματα γι' αυτόν, καθώς όπως αναφέρω παραπάνω, μου αρέσουν τέτοιες ιστορίες..
Έτσι, είχα για την συγκεκριμένη ταινία κάποιες ιδιαίτερες προσδοκίες οι οποίες δεν επαληθεύτηκαν.. Θα την χαρακτήριζα μέτρια, αν και η ώρα περνάει ευχάριστα..
Η υπόθεση θέλει έναν κινηματογραφιστή να αποφασίζει να αναλάβει να γυρίσει ταινία για τον φίλο του που πέθανε από ναρκωτικά. Έτσι, κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν, διηγούμενος διάφορα σκηνικά από την αρχή της γνωριμίας τους μέχρι το τέλος.. Υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον, θεωρώ ότι αν είναι κανείς φαν του Σιδηρόπουλου να το δει με άλλο μάτι, αλλά εγώ δεν τρελάθηκα..
Στον ρόλο του κινηματογραφιστή ο Γιάννης Βούρος, στον ρόλο του Σιδηρόπουλου ο Antony Burk (πολύ καλός), ενώ εμφανίζονται αρκετές γνωστές φάτσες στην ταινία (ενδεικτικά: Ρέα Τουτουντζή, Δήμητρα Ματσούκα, Μπέτυ Λιβανού, Ρένος Χαραλαμπίδης, Ιωσήφ Πολυζωίδης, Γιώργος Πυρπασόπουλος).
5/10 στο imdb από εμένα, με 6,3 γενική βαθμολογία.


6 σχόλια:

Manolog3 είπε...

Την ταινια την εχω δει χρονια τωρα. Προσωπικα μου αρεσε... δεν ηταν η ζωη του Παυλου, αλλα δεν απειχε και πολυ απο τον τροπο που σκεφτοταν.

Η φραση απο τη ταινια που εγραψες ειναι η κεντρικη ιδεα και οτι πρεπει να σου μεινει. (προηγειται νομιζω το "it isn't as good as bad as you think").

Γενικα ο Παυλος οταν ανοιγε το στομα του να μιλησει σε συνεντευξεις, δημοσιογραφους κλπ ελεγε μαλακιες...ισως δεν μπορουσε να τα εκφρασει οπως τα ειχε στο κεφαλι του. Οταν ομως τα εκανε στιχους και τραγουδια απλα ανατριχιαζες.

Συνειδητοποιημενος ανθρωπος...ειχε μπλεξει με τη ντρογκα γιατι δεν του αρεσε ο κοσμος μας, ετσι οπως τον ειχαν κανει...ηταν και ευαισθητος βλεπεις, καλλιτεχνης αλλωστε. Γουσταρε το διαφορετικο, το ωραιο, δεν εβαζε ταμπελες στον εαυτο του, δεν ξεπουληθηκε για τα φραγκα.

Πριγκιπας με ολη τη σημασια της λεξης...μπορει να ακουστει καπως αλλα τα ναρκωτικα καποιους ανθρωπους τους κανουν "ομορφους" (παρτο οπως θες) ασχετα αν ειναι καταστροφη. Βλεπε Μορισον, Τζοπλιν, Χεντριξ, Κειβ, "Σιδηρο", Κειτ Μος κλπ...

Ασχετο αλλα ενα απο τα τραγουδια του Παυλου που μου μπριζωνει το μυαλο ειναι ο "Ηλεκτρικος Θησεας" με τον τελευταιο στιχο "Παρε τηλεφωνο τη μοναξια σου ή βγες ξανα στο δρομο της φωτιας".

Γιώργος Τ. είπε...

Manolog3,

η φράση που έγραψα μου έκατσε στο μυαλό από την στιγμή που την άκουσα.. Οπότε και αποφάσισα να την κάνω υπότιτλο της ανάρτησης!
Απ' ότι βλέπω είσαι φαν του Σιδηρόπουλου, οπότε δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω από αυτά που λες.. Συμφωνώ πάντως πως τα ναρκωτικά κάποιους ανθρώπους τους έκαναν "πιο όμορφους".. Τα παραδείγματα πάρα πολλά..

jmtms51 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γιάννης Μ είπε...

την ταινια την εχω δει παλια. πριν στη δωσω. αν και φαν του παυλου σε ειχα προειδοποιήσει οτι ειναι μετρια. η συζητηση για τον σιδηροπουλο ειναι τεραστια. δεν χωραει εδω.

υγ: ο ηλεκτρικος θησεας ειναι ενα ωραιο τραγουδι αλλα οχι σε στιχους του παυλου

Manolog3 είπε...

@ Γιαννης Μ.

Γιατι μαλλον σε εμενα αναφερεσαι! :)

Ναι δεν ειπα οτι οι στιχοι του Ηλεκτρικου Θησεα ειναι του παυλου, οπως ουτε και η μουσικη που ειναι του Μαρκοπουλου. Απλα το αναφερα σαν κομματι που εχει τραγουδισει και εμενα προσωπικα με τρελαινει!! :)

Επισης πολλα ωραια τραγουδια που εχει τραγουδισει ο παυλος δεν ειναι δικα του... αλλα αυτο δεν εχει να λεει.

Γιώργος Τ. είπε...

Γιάννης Μ,

μάλλον με μπερδεύεις με άλλον, γιατί ούτε μου την έχεις δώσει (την κατέβασα πριν λίγες μέρες, γι' αυτό ήταν στον υπολογιστή και όχι καμμένη σε δισκάκι) αλλά και ούτε έχουμε κάνει συζήτηση περί αυτής (λογικότατο)..
Anyway, σαφώς και η συζήτηση για τον Σιδηρόπουλο είναι μεγάλη και δεν χωράει σε λίγες λέξεις..