Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Στο άνδρο των οχτρών!!!!!

Χθες μεσημεράκι ξεκινήσαμε για το Καραϊσκάκη 2 γαύροι και 2 "fentagreen" (και Περιστέρι και ΠΑΟ ολέο!!!), ο πατέρας μου πιο Ατρόμητος, εγώ πιο Παναθηναϊκός! Γαύρος-Ατρόμητος το παιχνίδι και το στραβοπάτημα που ελπίζαμε οι δύο σιωπηλοί υποστηρικτές του Ατρομήτου δεν ήρθε!! Σιωπηλοί? Χμ, ο πατέρας μου σε μία υποψία φάσης του Ατρομήτου στο πρώτο ημίχρονο πετάχτηκε για να τον συγκρατήσω εγώ... Γέλια στην παρέα, αλλά στην συνέχεια του αγώνα τον είχα υπό επιτήρηση και σε κάθε υποψία φάσης τον κρατούσα από τον ώμο για να τον συγκρατήσω!!
Στα του αγώνα, άδικο 2-0, με τον Ατρόμητο να κάνει ότι περιμέναμε, να χτυπάει τον αγώνα από το 60' και μετά.. Βέβαια, μέχρι τότε δεν είχε καταφέρει να κρατήσει το μηδέν, τρώγοντας ένα γκολ μετά από μία ωραία προσπάθεια των γαύρων και γκολ του Ντέρμπισιρ/Ντέρμπισαϊρ/Ντάρμπισιρ/Ντάρμπισαϊρ..
Γέλιο στην φάση του πέναλτι!! Σιωπή όλο το γήπεδο και αναμονή για να σφυρίξει ο διαιτητής και να αρχίσουν να γιουχάρουν τους ήδη σκασμένους παίκτες (τουλάχιστον εγώ έτσι κατάλαβα).. Τίποτα ο διαιτητής... Κοιτάζουμε επόπτη... Τίποτα ο επόπτης... Το παιχνίδι συνεχίζεται.. Ντροπή! Όχι γιατί η φάση ξέφυγε από τον διαιτητή, αλλά γιατί είδε ότι ήταν πέναλτι (όλοι το είδαν) και δεν το σφύριξε..
Όσο για το πέναλτι που λένε του γαύρου, σαφώς και δεν υπάρχει τίποτα..
Το σκορ έκλεισε με γκολ του Μήτρογλου στην τελευταία αντεπίθεση του αγώνα, με τον Μιχαηλίδη εκτός εστίας..

*σοβαρά τώρα, ο Ντάτολο παίζει εθνική Αργεντινής???!!! Ελλαδάρα μπορείς να κάνεις πολλά στην Νότια Αφρική!
*επίσης, στην φάση που σταματάει την προσπάθειά του, μου φάνηκε ότι δεν το έκανε γιατί δεν μπορούσε, αλλά για να εκθέσει τον προπονητή του, ο οποίος βέβαια έπρεπε νωρίτερα να τον έχει βγάλει!! Τσίρκο!!!
*ο Στολτίδης δεν αντέχει άλλο.. Λυπηθείτε τον και σεβαστείτε τον γιατί εκτίθεται..
*τι αγάπη είναι αυτή των γαύρων για τον Πάντο!?!?!
*όταν φύγουν οι Ζαϊρί και Λούα Λούα, μάλλον δεν θα λείψουν σε κανέναν..

2 σχόλια:

Laplace είπε...

θα παρουμε το μουντιαλ αν ολοι οι αντιπαλοι ειναι σαν τον ντατολο χαχα
δεν μαρεσει το περιστερι..
κ εγω εκει μενω αλλα η ομαδα δεν ειναι ο ατρομητος,ειναι χαλκηδονα πιστευω και γιαυτο δεν την αγαπει τοσο ο κοσμος..ο κοσμος του περιστεριου εχει χαθει διοτι παλια ολοι γινονταν ατρομητοι..ομως η απουσια της ομαδας απο την πρωτη εθνικη για πολλααααα χρονια,τους εκανε να αλλαζουν ομαδα..Κξερω ατομα που για πολλα χρονια στις μικρες κατηγοριες ηταν διπλα στον ατρομητο και οταν εγινε η συγχωνευση,δεν ξαναπατησαν..
δεν ξερω,πιστευω οτι αργα η γρηγορα θα εχει την καταληξη του αιγαλεω

Γιώργος Τ. είπε...

Laplace,

χάλια λέμε!! Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να παίζουν τέτοιοι παίκτες στην εθνική της Αργεντινής, που να σημειωθεί ότι υποστηρίζω (μαζί με Ελλάδα-λόγω καταγωγής και μόνο-και Ολλανδία)..
Κι όμως ο Ατρόμητος έχει κόσμο και αν καταφέρει να καθιερωθεί στην super league θα αποκτήσει περισσότερο.. Ξέρω πολλούς που τον υποστήριζαν από τα παλιά δύσκολα χρόνια και συνεχίζουν.. Ακόμα κι εγώ έχω πάει σε αρκετά παιχνίδια ακόμα και στην Δ' Εθνική..
Έχεις δίκιο πως έχασε πολύ κόσμο λόγω της ανυπαρξίας του τα τελευταία 20 χρόνια (μεταξύ αυτών κι εμένα), αλλά κάνει καλή προσπάθεια, έχει καλό πρόεδρο και φέτος καλό προπονητή.. Είμαι αισιόδοξος γι' αυτόν και σαφώς και δεν θέλω να έχει την τύχη του Αιγάλεω.. Ούτε το πιστεύω βέβαια..