Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

W.T.F.??

Ξυπνάω το πρωί με δυσκολία και πόνους στο όλο μου το σώμα, καθώς χθες είπαμε να πάμε για μπάσκετ μετά από πάνω από χρόνο... Φυσικά φεύγω καθυστερημένος για την δουλειά, οπότε τσίτα τα γκάζια στο μηχανάκι για να σώσουμε ότι μπορούμε.. Στον δρόμο, όπως πάντα συναντάω 2-3 μαλάκες Έλληνες οδηγούς που με αναγκάζουν να επιστρατεύσω τα οδηγικά αντανακλαστικά μου για να μείνω όρθιος..

Φτάνω στην δουλειά.. Εκεί με περιμένουν πολλά πράγματα να κάνω.. Πολύ δουλειά.. Στην πορεία, με παίρνει τηλέφωνο ο απεσταλμένος-κομάντο Νίκος που έχω στείλει για να μου πάρει εισιτήρια για τους Rammstein (σήμερα ξεκίνησε η προπώληση) με την βεβαιότητα ότι θα βρούμε τα φθηνά.. Δυστυχώς, δεν μου είχε καλά νέα.. Τα 35άρια τελείωσαν σε ένα τέταρτο, ο κόσμος ήταν πολύς (ειλικρινά δεν το περίμενα) και ελπίζαμε να προλάβουμε τα 45άρια, γιατί αλλιώς τζάμπα το στήσιμό του από τις 10:00..

Η συνέχεια δεν είναι βέβαια καλύτερη.. Φεύγω για εξωτερικές δουλειές που σήμερα έχουν πολύ περπάτημα.. Δεν με ενοχλεί το περπάτημα συνήθως, αλλά είμαι ακόμα πιασμένος.. Και από πάνω ο ήλιος να καίει.. Τι άνοιξη, καλοκαίρι είναι σήμερα!! Να σκάω και να περπατάω στο κέντρο από δω και από κει..

Πάω στην τράπεζα... Όχι πολύς κόσμος (πώς κι έτσι??!?), αλλά πέφτω στον πιο αργό στην σκέψη προϋστάμενο ever.. Ο άνθρωπος που δεν μπορεί να κάνει 2 πράγματα ταυτόχρονα.. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν μιλάω για πολυσύνθετα πράγματα.. Μια απλή υπογραφή θέλω.. Τέλοσπάντων, τα καταφέρνω και τελειώνω από εκεί.. Και το περπάτημα συνεχίζεται..
Γυρίζω στο γραφείο και με περιμένει κι άλλη δουλειά!! ΟΚ, τουλάχιστον είναι πιο δροσερά απ' ότι έξω που έσκασα.. Άλλωστε, η πολύ δουλειά στο γραφείο είναι αυτές τις μέρες.. Σε λίγο καιρό θα είμαστε πιο χαλαρά..

Στο ενδιάμεσο δεν μπορώ να βρω τον Νίκο στο τηλέφωνο (τον απεσταλμένο-κομάντο στο ticket-house, απλά τσεκάρω αν παρακολουθείς..) και περιμένω απάντηση για 2 ταξιδάκια που κανονίζω από φίλο σε ταξιδιωτικό γραφείο, η οποία ακόμα να έρθει..
Μόνα θετικά ότι σε λίγο σχολάω (αλλά δεν θα πάω για ξεκούραση, θα ξαναπάω για μπάσκετ - είπαμε θα αθληθούμε, οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες) και ότι αύριο αδειεύω (αλλά θα ξυπνήσω μάλλον νωρίτερα γιατί θα τρέχω για διάφορες δουλειές..

Και ρωτάω... Αφού σήμερα όλα πάνε δεξιά (ως αριστερόχειρας, αριστεροπόδαρος κλπ το δεξιά δεν είναι το καλό μου..), εγώ γιατί έχω περιέργως διαολεμένα καλή διάθεση!?!??!!?

10 σχόλια:

Miss Pink είπε...

επειδή αθλήθηκες και οξυγονώθηκε ο εγκέφαλος..
χιχιχιχι..
(όχι όχι δεν θέλω να πω κάτι με αυτό) :P

Manolog3 είπε...

Γιατι η Ζωη ειναι ωραια.

Εγω παντως παρακαλαω αλλα 9 ατομα να παμε για κανα 5x5 και ακομα με γραφουν! :P

lena_zip είπε...

Ευτυχώς η διάθεση δεν συμβαδίζει πάντα με το πώς πάνε τα πράγματα.
Καλό μπασκετάκι, και μια μέρα αδειούλα είναι μια χαρά. Απόλαυσέ τη!

Crazy Tourists είπε...

Εισιτήρια βρήκατε τελικά;
Επίσης, τι ταξιδάκια ετοιμάζεις; Εεεεεε;

Τρελοτουρίστρια

Σταλαγματιά είπε...

Χαχαχααχ καλά είσαι απίστευτος και φυσικά δεν βάζεις μυαλό.
Μετά το πιάσιμο θέλεις να ξανά πας : )))

Και καλά κάνεις πρέπει να αθλούμαστε έτσι;
Νομίζεις πως ξέχασα πως μου χρωστάς κάποιες κάμψεις από τον προηγούμενο χειμώνα : ))))

Περιέργως μια καλή διάθεση την έχω κι εγώ κι ας μου φαίνεται : )))

Keep on
φιλίιιιιιιιιιιιι

Γιώργος Τ. είπε...

Miss Pink,

Νους υγιής εν σώματι υγιεί, λένε και μάλλον δεν έχουν άδικο.. Η πορεία θα δείξει!!

Γιώργος Τ. είπε...

Manolog3,

εμείς πάλι είμαστε πάνω από 10 που θέλουμε να πάμε για μπαλίτσα, αλλά κανείς δεν αναλαμβάνει να το οργανώσει και έτσι δεν πάμε!!!
Πάντως, όντως, παρά τις δυσκολίες και τις αναποδιές, η ζωή είναι πραγματικά ωραία!! Αρκεί να μπορούμε να την δούμε έτσι!!

Γιώργος Τ. είπε...

lena_zip,

την απόλαυσα την μέρα ιδιαίτερα!!! Καλύτερα να πήγαινα στην δουλειά!!

Γιώργος Τ. είπε...

Τρελοτουρίστρια,

εισιτήρια τελικά προλάβαμε των 45€.. Πάλι καλά!!
Τώρα, όσον αφορά τα ταξιδάκια, σύντομα θα έχω νεότερα!!! Μέχρι τότε, υπομονή!!

Γιώργος Τ. είπε...

Σταλαγματιά,

κάθε αρχή και δύσκολη.. Ως παλιός αθλητής (εγκατέλειψα το ποδόσφαιρο στα 22 μου) ξέρω ότι θα πιαστώ στην αρχή, αλλά σιγά σιγά θα στρώσω! Τα αγαθά κόποις κτώνται άλλωστε!!