Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Ούτε για το γκαράζ του..

Βρέθηκε που λες το Skoda μπροστά στον Σισέ.... Τι λες ρε φίλε?!?!?! Έχεις ιδεά τι αυτοκίνητα έχει στο γκαράζ του ο Τζιμπρίλαρος, ο Djibrilliant μας?? Τι να το κάνει το Skoda?


1-2 λοιπόν μέσα στην Ξάνθη, χωρίς να παίξει μπάλα. Καλό αυτό δεν είναι βέβαια (το ότι δεν έπαιξε μπάλα), αλλά το ότι πλέον ο Παναθηναϊκός μπορεί να κερδίζει τέτοια παιχνίδια δείχνει ποιότητα, κράμα νικητή και αυτά είναι που δίνουν το πρωτάθλημα!! Από την αρχή της χρονιάς άλλωστε, με έχει πείσει προσωπικά ο Παναθηναϊκός ότι ακόμα και χάλια να παίζει ένα γκολ θα το πετύχει και θα πάρει τον αγώνα (μόνο με τον γαύρο στο δεύτερο ημίχρονο μας απογοήτευσε)..


Ιδιαίτερη άποψη για το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν έχω, άλλωστε είδα μόνο το πρώτο ημίχρονο καθώς μετά έπρεπε να γιορτάσουμε τον γάμο ενός φίλου (θα γράψω και γι' αυτό σύντομα!) και άκουσα το μεγαλύτερο μέρος του δευτέρου..


Μου άρεσε φυσικά ο Σισέ (και τον χάρηκα και στο δοκάρι, καθώς κινήσεις σαν κι αυτές περιμένω απ' αυτόν!!!), αλλά και ο Κατσουράνης όσο τον είδα, που επιτέλους "υπήρχε" στο γήπεδο και αμυντικά.. Δεν μου άρεσε η ευκολία με την οποία ο Κάκος έδωσε κίτρινη στον Λέτο, σε ένα φανερό φάουλ που δεν έδωσε υπέρ του, αλλά ούτε μου άρεσε ο εκνευρισμός του Αργεντίνου.. Ηρεμία, τέτοιες μη υποδείξεις θα υπάρξουν και άλλες..



Το 0-1

Πανηγύρια με τον Νίνη στο 0-2

Και βέβαια, η άμυνά μας δεν επέτρεψε στο παιχνίδι να κυλήσει άνετα μέχρι την λήξη του, καθώς το 1-2 ήρθε γρήγορα για να το κάνει πιο ενδιαφέρον στο φινάλε..!! Άντε να δούμε τι θα γίνει στο θέμα του αμυντικού Hummer, killer ή ότι άλλο.....




*φωτογραφίες από το gatti

4 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ναι τώρα που το λες κι εμένα μου άρεσε ο Σισέ, τι νούμερο είπαμε ότι φοράει;
:))

Δεν έχω ιδέα από αυτά μια καλημέρα πέρασα να σου αφήσω !!

Καλή εβδομάδα Γιώργο!

kat. είπε...

εμένα άλλο με απασχολεί!
μου την πέφτει ένας με το επίθετο νίνης! λες να είναι της οικογενείας????

Γιώργος Τ. είπε...

Σταλαγματιά,

σιγά σιγά θα τα μάθεις και αυτά!!! Σιγά σιγά!!!
Καλημέρα!!

Γιώργος Τ. είπε...

kat,

βρε λες? Η αλήθεια είναι ότι δεν νομίζω, αλλά καλού κακού κάνε και ένα τσεκ!!!