Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Το τέλος των γιορτών...

...επισφραγίστηκε με έναν ακόμα γάμο (τον 3ο τους τελευταίους 4 μήνες φιλικού μου προσώπου).. Το Σάββατο λοιπόν το απόγευμα στο Γουδί, παντρεύτηκε ο συγκάτοικός μου στην Χαλκίδα (μια φορά κι έναν καιρό που είμασταν φοιτητές!) his chosen one!

Καταφέραμε βέβαια να χαθούμε και να αργήσουμε λίγο, αλλά και ο γαμπρός δεν έδωσε καλές οδηγίες (που ήταν πραγματικά πολύ απλό) αλλά κι εμείς ξεκινήσαμε χωρίς ούτε χάρτη, ούτε GPS, βασισμένοι μόνο στις (κακές) οδηγίες του..

Αλήθεια, ποιά είναι η σωστή απάντηση όταν σε ρωτάνε αν ήταν ωραίος ο γάμος???

Το γλέντι που ακολούθησε ήταν εξαιρετικό, καθώς και το κέφι περίσσευε και είχαμε ένα μίνι φοιτητικό reunion.. Πολύ χορός (ακόμα πονάνε οι γάμπες μου!), πολύ γέλιο, όλα άψογα!

Ξεχώρισαν: ο Χάρης με την γραβάτα Τουίτι και το καπέλο (με τα πειράγματα να είναι πολλά!!!) και ο χορός του Αντρέα (με μένα φυσικά)!!! Ξέχασα τίποτα????

Α, το σκηνικό της ανθοδέσμης!!! Πάνω από τα σκαλιά της εκκλησίας η νύφη, από κάτω οι ανύπαντρες! Εγώ λίγο πιο πέρα, με την φωτογραφική μηχανή στα χέρια, έτοιμος να αποθανατίσω το όλο σκηνικό... Αμ δε!!!! Δεν τα κατάφερα! Δεν ήταν δυνατόν, καθώς η ανθοδέσμη έφυγε σαν κομήτης με κατεύθυνση το κεφάλι μου!!! Φυσικά, με τα εξαιρετικά (!!) αντανακλαστικά μου την έπιασα με το ένα χέρι!!!! Χαχαχαχαχα!! Φυσικά την πρόσφερα στην πανέμορφη και γλυκύτατη συνοδό μου! Και τα πειράγματα φυσικά δίνουν και παίρνουν ακόμα!!!!

Άντε και στα δικά σας οι ανύπαντροι/ανύπαντρες!!!

14 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

"Έπιασες" την ανθοδέσμη; Δε σε βλέπω καλά!! Χαχα!! Και στο κεφαλάκι σου λοιπόν!!!

Τρελοτουρίστρια

Miss Pink είπε...

xaxaxa..
αυτό πραγματικά είναι "και στο κεφαλάκι σου" :ΡΡΡ
για μένα μέχρι στιγμής ο πιο όμορφος γάμος ήταν της μία απο τις δύο κολλητές μου που πραγματικά ήταν ένα παρτυ..
το χάρηκαν τόοοσο πολύ οι ίδιοι που κι εμείς πετούσαμε..
όσο για χορό... χεχε :)
αντε πάντα τέτοια εύχομαι :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Α!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

Laplace είπε...

μια χαρα φιλε
να ζησουν
κ σ τα δικα σου!

Σταλαγματιά είπε...

Όπα Γιώργο την έβαψες, ξέρεις τι σημαίνει τώρα αυτό ε;
Όταν πιανεις την ανθοδέσμη ξεκίνα τις ετοιμασίες, διάλεξε κοστούμι κλείσε εκκλησία, κέντρο διασκέδασης, επέλεξε κουμπάρο, ετοίμασε την λίστα με τους καλεσμένους και άλλα πολλά που θα τα μάθεις στην πράξη :)))))

Και δεν μας είπες τι χορούς χόρεψες;
Άντε να σας ζήσουν οι νιόπαντροι και δεν λέω και στα δικά σου γιατί είσαι στάνταρ ο επόμενος :)))))))))))

Φιλί

Skouliki είπε...

παιδι μου ειδες την ανθοδεσμη σαν μπαλα !!
λενε οτι θα παντρευτεις σε ενα χρονο αμα την πιασεις
αντε να δουμε

να ζησουν τα παιδια

Γιώργος Τ. είπε...

Τρελοτουρίστρια,

χμ.. Να πω ευχαριστώ τώρα?!?!? Χαχαχα!!

Γιώργος Τ. είπε...

Miss Pink,

κάπως έτσι κι εμείς!! Πολύ γλέντι, και τα πόδια μου πονάνε ακόμα και σήμερα!!

Γιώργος Τ. είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

εεεευχαριστώ...??!!! Χαχαχα!!

Γιώργος Τ. είπε...

Laplace,

να ζήσουν!!! Ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!

Γιώργος Τ. είπε...

Σταλαγματιά,

πολύ φασαρία και δεν είμαι σίγουρος κατά το πόσο θα ασχοληθώ όταν έρθει εκείνη η στιγμή!!! Δεν είμαι για τέτοια εγώ!!
Τώρα από χορούς, χόρεψα τα πάντα!!!
Φιλιά!!! Και στα δικά σου!! Χαχαχα!!

Γιώργος Τ. είπε...

Skouliki,

αυτά τα λένε για τις γυναίκες, για τους άντρες δεν ξέρω τι ισχύει...
Η ανθοδέσμη ερχόταν σαν κομήτης.. Δεν είχα άλλη επιλογή! Άσε που απ' ότι μου είπαν μετά λένε πως είναι γρουσουζιά να πέσει κάτω.. Οπότε, μάλλον καλά έκανα και την έπιασα!!!
Να ζήσουν τα παιδιά!!!

lena_zip είπε...

Καλά μη μασάς. Ένα μάτσο λουλούδια είναι αν το καλοσκεφτείς! Βέβαια το ότι τα πρόσφερες στη συνοδό σου είναι μάλλον τραγικό σφάλμα!
Να ζήσουν τα παιδιά βίον ανθόσπαρτο.

Γιώργος Τ. είπε...

lena_zip,

δεν λέω, όντως ένα μάτσο λουλούδια είναι, αλλά πες το στους άλλους!!! Χαχαχα!! Πιστεύω πάντως πως το ότι τα έδωσα στην συνοδό μου ήταν το πιο σωστό πράγμα που μπορούσα να κάνω!
Να ζήσουν τα παιδιά!!!!