Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

A christmas carol (2009)

Κερδίζοντας μέσω internet πρόσκληση, δεν μπορούσα να μην πάω να δω την νέα animation ταινία βασισμένη στο γνωστό βιβλίο του Charles Dickens.. Η υπόθεση λίγο πολύ γνωστή.. Ο Εμπενίζερ Σκρουτζ μισεί τα Χριστούγεννα και όσους χαίρονται τις μέρες αυτές.. Ώσπου τα 3 πνεύματα των Χριστουγέννων, του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος θα τον επισκεφτούν και θα του αλλάξουν γνώμη...Περισσότερα δεν γράφω, όσοι δεν έχετε δει κάποια ταινία βασισμένη στο βιβλίο του Dickens αξίζει να την δείτε, όσοι πάλι έχετε δει κάποια (ακόμα και το κλασικό καρτούν με τον Σκρουτζ Μακ Ντακ, τον Μίκυ, τον Ντόναλντ και τον Μαύρο Πιτ) , δεν θα δείτε κάτι το ιδιαίτερα διαφορετικό.
7/10 στο imdb από εμένα, με 7,2 γενική βαθμολογία.

4 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ήθελα να πάω κι εγώ να την δω την περίμενε από τις πρώτες αφίσες που άρχισαν να εμφανίζονται και τελικά όταν ήρθε δεν πήγα.
Συνήθως βλέπω αρκετές ταινίες αλλά αυτές τις γιορτές δεν πήγα ούτε μία φορά.
Μήπως ν αρχίσω να ανησυχώ;
:)))

Καλό μεσημέρι Γιώργο!

Miss Pink είπε...

ενώ μ'αρέσουν όλα τα ανιμάτιον του κόσμου, έχω ένα θέμα με τον Τζιμ Κάρευ και έτσι δεν το είδα...
είχα δεί παλιά το Gringe το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου κι έτσι φοβήθηκα να πάω και σε αυτό..
νομίζω έχω δεί όλες αυτές τις υπόλοιπες ταινίες Σκρούτζ :Ρ
ακόμη κι αυτή που λές με το Μίκυ κτλ.. χιιχιχι..

Γιώργος Τ. είπε...

Σταλαγματιά,

καλημέρα Αναστασία!! Να μην ανησυχείς!! Είμαι σίγουρος ότι είχες καλύτερα πράγματα να κάνεις!! Αλλά αφού ήθελες, να την δεις όταν βγει σε DVD.. Δεν θα σε απογοητεύσει!

Γιώργος Τ. είπε...

Miss Pink,

εγώ πάλι λατρεύω Jim Carrey (το παραδέχομαι, το Gringe δεν το έχω δει και ούτε πρόκειται).. Αφού όμως σου αρέσουν τα animation δες το! Θα σου αρέσει!
Αυτό πάντως με τον Μίκυ είναι από τα αγαπημένα μου!!